Середа, 24.04.2024, 18:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Швайківська ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Увага!
...
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вчителям

Педагогічний колектив

Вчителі - методисти - 4
Старший вчитель - 2
Вчителів вищої категорії - 8
 Вчителів І категорії - 1
 Вчителів ІІ категорії - 7
 Спеціалістів – 4
 

Методична робота

          Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності освітнього процесу.
    У школі діє методичніий кабінет  з освітньої роботи.
    Проблема, над якою працює педколектив школи в 2018-2019 навчальному році:
«Соціалізація особистості через діяльнісний підхід як основа модернізації школи»   

 Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працює методична структура школи.
     З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні обєднання:
 - методична рада (кер.Піка Т.О.);
 - методичні обєднання:
      - МО учителів початкових класів (кер.Кузьменко О.М..);
      - МО класних керівників (кер.Яригіна Л.П.);
      - МО учителів природничо-математичного циклу (кер.Кисарчук Ю.В.);
      - МО учителів гуманітарного циклу (кер.Бондарчук Т.М.);
      - ДГ учителів фізкультури, трудового навчання, ЗВ та предметів естетичного циклу (кер.Дух Т. С..).

      Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності.
Щороку проводиться  9 тематичних період, де педагоги й учні удосконалюють знання з навчальних дисциплін, представляють свої надбання з різних галузей освітнього  процесу.
 Усі засідання методичних обєднаннь мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:
 - результати освітньої роботи;
  -динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
  -результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички  читання;
  -діяльність членів методичних обєднаннь щодо розвитку творчого потенціалу  учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
  - аналіз стану викладання предметів:
  - стан виконання навчальних планів і програм;
 - інновація, її ефективність;
  -апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх  навчальних засобів;
 - стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку  особистості;
 - робота факультативів, наукових товариств, гуртків;
 - стан позакласної роботи вчителів з предметів;
 - система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
 - результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
 - аналіз роботи за рік та перспективне планування.
    Бібліотекар школи дбає про науково-методичне забезпечення роботи методичних обєднаннь, знайомлять учителів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, робить бібліотечно-бібліографічні огляди.
    У школі постійно працює консультаційний центр з усіх навчальних дисциплін, де колеги-предметники можуть ознайомитись з матеріальною базою, творчими надбаннями, відвідати уроки, отримати компетентну та ділову пораду, консультацію, рекомендацію.
    Систематично проводититься внутрішкільна методична робота з питань:
1) Самоосвіта педагогічних працівників.
2) Атестація і творчі звіти педагогів.
3) Курсова перепідготовка.
4) Семінари-практикуми (районні та обласні).
5) Конкурси "Учень року”, "Клас року”.
6) Випуск методичних інформаційних посібників.
7) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків.
8) Участь у роботі предметних тижнів, панорамі методичних ідей, методичних оперативок.
9) Випуск друкованої продукції з авторськими та інноваційними матеріалами з досвіду роботи педагогів.
10) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;
11) Робота з учнями щодо підготовки до Всеукраїнського конкурсу-захисту
  науково-дослідницьких робіт учнів територіального відділення Малої академії наук України. 

12) Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками  уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів.

    Усі засідання методичних обєднаннь проводяться згідно з планом роботи. До засідань готуються педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.
 

 

 

Методична робота в школі спрямована на:

    - використання вчителями початкових класів дидактичних ігор та інтерактивних форм роботи в освітньому процесі з метою розвитку особистості учня, здатного до самовдосконалення;

 

       - стимулювання в роботі педагогів  природничо-математичного циклу особистісного розвитку учнів під час освітнього процесу за допомогою інноваційних методів навчання;

 

       -  створення класними керівниками умов для самовдосконалення школярів та розвитку творчого потенціалу шляхом самовиховання;

 

       -  використання групової форми роботи з метою розвитку особистості на ініціативне самовдосконалення;

 

    -  з метою підвищення рівня якості навчальних досягнень школярів та розвитку їх активності стимулювання навчальної діяльності учнів педагогами гуманітарного циклу.

 

 

Педагогічні доробки

Друкована література педагогів школи

 

 2013р.     «Робота з обдарованими дітьми» 

            «Мистецтво жити з дітьми»

            «Використання інноваційних технологій на різних етапах уроку в початкових класах»

            «Застосування елементів дидактичної гри на уроках математики та впровадження інноваційних технологій у  навчально – виховний процес».

  2014р.  «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. Творчі завдан на уроках  біології»

 

             «Групова навчальна діяльність школярів з використанням інтерактивних технологій»

             «Використання інноваційних технологій на уроках української мови і літератури»

    «Забезпечення високої художньо-естетичної культури особистості засобами народознавства».

 

 

2015р. «Безпека життєдіяльності під час занять з предмета «Захист Вітчизни»

«Розвиток соціальної компетенції молодшого школяра в умовах інтегрованих технологій в урочний та позаурочний час»

«Організація освітнього простору виховної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі в умовах компетентнісного підходу»

«Готуємо соціально-адаптованого громадянина з молодшого шкільного віку»

«Створення умов для розвитку компетентності школярів»

«Впровадження прогресивних педагогічних концепцій, інноваційних технологій на різних етапах уроку».

2016 р. «Інтерактивні технології навчання на уроках англійської мови на сучасному етапі»

«Інноваційне навчання в системі нових освітніх технологій на уроках англійської мови як шлях до самореалізації учня та вчителя»

«Здоров’язберігаюча компетентність як цілісне утворення особистості»

«Використання музично-дидактичних ігор на уроках музичного мистецтва».

2017.р«Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад»

«Впровадження сучасних освітніх проектів на уроках математики»

«Сучасна шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу»

«Технологія ранньої соціалізації».

2018р. «Формування комунікативної компетентності учнів у поцесі навчання української літераткри»

«Використання дидактичних ігор як один із шляхів підвищення ефективності уроку математики»

"Інноваційні технології та інтернет ресурси як метод оптимізації уроку англійської мови"

"Організація музейної справи в освітньому закладі"

 

         

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Нам...

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz