Меню сайту
Увага!
...
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ВчителямПедагогічний колектив Вчителі - методисти - 4
Старший вчитель - 2
Вчителів вищої категорії - 8
Вчителів І категорії - 1
Вчителів ІІ категорії - 7
Спеціалістів – 4
Методична робота Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності освітнього процесу. Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працює методична структура школи. Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності. 12) Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів. Усі засідання методичних об’єднаннь проводяться згідно з планом роботи. До засідань готуються педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.
Методична робота в школі спрямована на: - використання вчителями початкових класів дидактичних ігор та інтерактивних форм роботи в освітньому процесі з метою розвитку особистості учня, здатного до самовдосконалення;
- стимулювання в роботі педагогів природничо-математичного циклу особистісного розвитку учнів під час освітнього процесу за допомогою інноваційних методів навчання;
- створення класними керівниками умов для самовдосконалення школярів та розвитку творчого потенціалу шляхом самовиховання;
- використання групової форми роботи з метою розвитку особистості на ініціативне самовдосконалення;
- з метою підвищення рівня якості навчальних досягнень школярів та розвитку їх активності стимулювання навчальної діяльності учнів педагогами гуманітарного циклу. Педагогічні доробки Друкована література педагогів школи
«Мистецтво жити з дітьми» «Використання інноваційних технологій на різних етапах уроку в початкових класах» «Застосування елементів дидактичної гри на уроках математики та впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес». 2014р. «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. Творчі завдан на уроках біології»
«Групова навчальна діяльність школярів з використанням інтерактивних технологій» «Використання інноваційних технологій на уроках української мови і літератури» «Забезпечення високої художньо-естетичної культури особистості засобами народознавства».
2015р. «Безпека життєдіяльності під час занять з предмета «Захист Вітчизни» «Розвиток соціальної компетенції молодшого школяра в умовах інтегрованих технологій в урочний та позаурочний час» «Організація освітнього простору виховної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі в умовах компетентнісного підходу» «Готуємо соціально-адаптованого громадянина з молодшого шкільного віку» «Створення умов для розвитку компетентності школярів» «Впровадження прогресивних педагогічних концепцій, інноваційних технологій на різних етапах уроку». 2016 р. «Інтерактивні технології навчання на уроках англійської мови на сучасному етапі» «Інноваційне навчання в системі нових освітніх технологій на уроках англійської мови як шлях до самореалізації учня та вчителя» «Здоров’язберігаюча компетентність як цілісне утворення особистості» «Використання музично-дидактичних ігор на уроках музичного мистецтва». 2017.р. «Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад» «Впровадження сучасних освітніх проектів на уроках математики» «Сучасна шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу» «Технологія ранньої соціалізації». 2018р. «Формування комунікативної компетентності учнів у поцесі навчання української літераткри» «Використання дидактичних ігор як один із шляхів підвищення ефективності уроку математики» "Інноваційні технології та інтернет ресурси як метод оптимізації уроку англійської мови" "Організація музейної справи в освітньому закладі"
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
Нам...
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||